Media społecznościowe mogą być mieczem obosiecznym dla Twojego bloga. Podczas gdy jest to świetny sposób, aby uzyskać swoje treści przed więcej ludzi i kierować ruch do witryny, to ma również potencjał, aby przyciągnąć użytkowników, jeśli używasz go nieprawidłowo. Po tym wszystkim, nie ma nic, czego użytkownicy nienawidzą bardziej niż bycie zapchanym reklamami lub nieistotnymi aktualizacjami, które ich nie interesują. W rzeczywistości, statystyki pokazują, że tylko około 20% użytkowników mediów społecznościowych faktycznie cieszyć się z tych stron. Reszta albo czuje się neutralnie o nich (większość) lub całkowicie je nienawidzi. Więc jak korzystać z mediów społecznościowych do kierowania ruchu do swojego bloga bez przychodzenia jak irytujące lub desperackie? Wiedząc, które posty dadzą Ci największy zwrot z inwestycji z mediów społecznościowych. Oto najlepsze posty do udostępniania w mediach społecznościowych dla większego ruchu.
Miej świetną treść i bądź tam, aby odpowiedzieć na pytania
Jeśli ludzie zamierzają spędzić swój czas na mediach społecznościowych, chcą, aby był on wartościowy. I nic nie jest bardziej frustrujące niż znalezienie świetnego artykułu, który następnie ma sekcję komentarzy pełną spamu lub pytań bez odpowiedzi. Co najmniej, powinieneś mieć jednego lub dwóch moderatorów mediów społecznościowych, którzy mogą szybko odpowiedzieć na najczęstsze pytania. Idealnie jednak, będziesz miał treść tak niesamowitą, że ludzie nie mają żadnych pytań na jej temat w ogóle. W ten sposób możesz wykorzystać media społecznościowe, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, nie tracąc czasu na odpowiadanie na podstawowe pytania.
Posiadanie wspaniałych treści, które ludzie kochają, jest pierwszym krokiem do udanej strategii mediów społecznościowych, gdzie jesteś obecny i pomocny, ale nie natrętny. A jeśli masz świetne treści, ludzie są o wiele bardziej skłonni do dzielenia się nimi ze swoimi przyjaciółmi - co jest kolejnym niezbędnym narzędziem do uzyskania większego ruchu na Twoim blogu.
Korzystaj z trendów
To kuszące, aby pisać tylko o zawartości swojego bloga, ale nie zapominaj, aby wykorzystać również modne tematy. Jeśli jesteś na stronie mediów społecznościowych w czasie, gdy temat jest trendy i opublikujesz odpowiednie treści, możesz dotrzeć do szerszej grupy odbiorców niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli jesteś na stronie takiej jak Twitter, gdzie większość postów to linki. Sztuką jest jednak, aby upewnić się, że twoje posty są istotne dla tematu pod ręką. Jeśli trend jest o konkretnej osobie, nie próbuj wykorzystać postu z zupełnie niepowiązanym linkiem do swojego bloga.
Uruchom reklamy na Facebooku
Kiedy publikujesz w mediach społecznościowych, masz możliwość zapłacenia za to, aby Twoje posty były wyświetlane większej liczbie osób. To się nazywa Facebook ads, i to może być świetny sposób, aby napędzić więcej ruchu do swojego bloga, jeśli używasz go poprawnie. Trudna część jest znalezienie odpowiednich reklam do uruchomienia, które są opłacalne na tyle, aby utrzymać je. Na szczęście, Facebook daje możliwość uruchomienia reklam w kalendarzu redakcyjnym-narzędzie, które przewiduje, co będzie trendy w najbliższych miesiącach. W ten sposób można kupić przestrzeń reklamową w czasie, gdy twoje posty są najbardziej prawdopodobne, aby zobaczyć. Można również przetestować różne warianty reklam, aby zobaczyć, co dostaje najwięcej wyświetleń bez wydawania zbyt wiele. Jeśli nie jesteś pewien, gdzie zacząć lub chcesz uzyskać więcej informacji na temat korzystania z reklam na Facebooku, Facebook ma wielki przewodnik z wszystkich szczegółów.
- Admin